Курс по Дигитален маркетинг и SEO | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | ИмейлиПсихолози Ресторанти

 

Курс по Дигитален маркетинг и SEO

Маркетинг | IT и комуникации | Курс

23. 11 2016 - 24. 11 2016
Пловдив
Огнян Младенов (SEOM); Любомир Атанасов (Digital agency SEOMAX); Димитър Димитров (Inbound.bg); Борислав Арапчев (Idea Studio); Григор Павлов (Seo Web Design); Николай Минков (SerpAct.bg); Гергана Димова (IMG Academy); Николай Чочев (SEOMAX)

За първи път в Пловдив се събират 9 от най-големите експерти в сферата на Дигиталния маркетинг и SEO оптимизацията. Тези наистина значими за българска IT екосистема специалисти ще споделят своя опит в SEO, Онлайн маркетинг, AdWords, социални мрежи, копирайтинг и др.

Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
Цената включва: Цена за 2 дни, БЕЗ ДДС; Цена САМО ЗА 1 ДЕН: 160 лв. (без ДДС) + Бонус: Участие в група, в която можете да задавате въпроси и след курса Всеки участник получава подарък на стойност над 100 лв. за

КАКВА Е ЦЕЛТА НА ТОЗИ КУРС:

  • Увеличение на приходите; достигане до други пазари;
  • Увеличение на познаваемостта на бранда; оптимизация на разходите за реклама; да се разбере как се изразходва рекламния бюджет.
  • Да сте в крак с тенденциите на Google и други рекламни платформи; да чуете препоръките на експертите;
  • Да чуете за най-добри практики в сферата на онлайн рекламата и SEO.

 

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ ТОЗИ КУРС:

  • За PR специалисти , маркетолози, за уеб разработчици, за собственици на уеб сайтове.
  • За начинаещи и напреднали специалисти в интернет маркетинга.
  • За компании, които искат да разработват свои собствени SEO и SEM (Маркетинг за търсачки) дейности.
  • За собственици на малък и среден бизнес, които искат да придобият умения, за да контролират ефективността на кампаниите си.

 

ПРОРАМА:

(Формулата за този курс: 45% Онлайн маркетинг / 55 % SEO + 100 % практика)

Ден 1 / 23.11.2016г./

Тема 1: Въведение в дигиталния маркетинг и SEO, Brand & Trust сигнали за търсачките

  1. Какво е "дигитален маркетинг" и как ще ни помогне?
  2. Как работят търсещите машини и защо SEO оптимизацията е важна
  3. Как да изградим успешно сайт
  4. Вътрешна, външна seo оптимизация и link building
  5. Защо е важно да изграждаме Brand & Trust сигнали за търсачките

Лектор: Любомир Атанасов /Digital agency SEOMAX/

 

Тема 2: Как да изградим печеливш онлайн магазин?

  1. Правилната изработка (UX usability)
  2. Развиване на функционалности и поддръжка
  3. Оптимизация и уникалност
  4. Анализ на резултатите
  5. Промотиране, зарибявки и още нещо ...

Лектор: Николай Чочев /Digital agency SEOMAX/

 

Тема 3: Как да привлечем повече клиенти онлайн (Фуния на продажбите в дигиталния маркетинг)

  1. Най-голямата (и най-скъпата) грешка в дигиталния маркетинг
  2. Как да избегнем грешката?
  3. Особеностите на онлайн продажбите
  4. Какво трябва да правим, за да рекламираме и продаваме успешно онлайн?
  5. Какви са стъпките от запознаване на клиента до покупка?
  6. Какво правим на всяка стъпка?
  7. Как това се връзва с SEO?

Лектор: Гергана Димова /IMG IТ Aкадемия/

 

Тема 4: Маркетинг в социалните мрежи 101

  1. Маркетинг в социалните мрежи 101
  2. Кои са най-големите социални мрежи? Как социалните мрежи промениха комуникациите?
  3. Реклама във Facebook (От къде да започнем? Определяне на маркетинговите цели, Awareness, Consideration, Conversion, Аудитории във Facebook, Планиране на бюджет …)
  4. #Маркетинг (Видео маркетинг във ФБ, Facebook pixels …)

Лектор: Венелин Ковачев /Дигитална агенция SEOMAX/

 

Тема 5: Off page оптимизация / Link building

  1. Какво е линк и защо е важен за SEO?
  2. Преди линка
  3. Естествени линкове
  4. Създадени от нас линкове - начини, добри практики, грешки
  5. Линк без линк - споменавания
  6. Социални линкове
  7. Мониторинг на линкове, инструменти
  8. Лоши линкове - решения

Лектор: Борислав Арапчев /Idea Studio Ltd./

 

Ден 2 / 24.11.2016г./

 Тема 6: On Page оптимизация

  1. Page Speed
  2. TTFB
  3. Schema 
  4. AMP
  5. SSL
  6. URL structure
  7. UX - Usability (на кратко)
  8. Mobile Testing

Лектор: Никола Минков /SerpAct/

 

Тема 7: Local SEO за начинаещи. Как да направим локална оптимизация на нашия сайт.

  1. Въведение в Local SEO
  2. Създаване и оптимизация на нашата Goolge My Business Page.
  3. Правилно използване на Schema Markup или JSON за локални търсения.
  4. NAP (Name, address, phone) и тяхното значение в Local SEO
  5. Правилно изграждане на цитати (citations) към уеб сайт
  6. Ранкинг фактори при Local SEO
  7. Отзиви на клиенти на нашата Goolge My Business Page и тяхното значение за Local SEO.
  8. Въпроси и отговори

Лектор: Григор Павлов /Сео Уеб Дизайн/

 

Тема 8: На Тъмно /Тайната тема/

  1. Ще се говори на тема, която не е споделяна в България
  2. Ще бъде SEO лично
  3. Ще бъде SEO изкрено
  4. Ще бъде само за Вас!

Лектор: Огнян Младенов /SEOM/

 

Тема 9: Реклами в AdWords

  1. Какво е Google AdWords и защо всеки онлайн бизнес има нужда да го ползва?
  2. Различни типове рекламни кампании в AdWords - кое, как, за какво, кога и колко?
  3. Успешни и неуспешни примери, трикове и съвети за AdWords
  4. Казус - участниците да подадат казуси 1 седмица преди събитието и на случаен принцип ще изберем един, на който ще покажем план за действие, с проучване и бюджети.

  Лектор: Димитър Димитров /Inbound.bg/



КАКВА Е ЦЕЛТА НА ТОЗИ КУРС:

  • Увеличение на приходите; достигане до други пазари;
  • Увеличение на познаваемостта на бранда; оптимизация на разходите за реклама; да се разбере как се изразходва рекламния бюджет.
  • Да сте в крак с тенденциите на Google и други рекламни платформи; да чуете препоръките на експертите;
  • Да чуете за най-добри практики в сферата на онлайн рекламата и SEO.

 

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ ТОЗИ КУРС:

  • За PR специалисти , маркетолози, за уеб разработчици, за собственици на уеб сайтове.
  • За начинаещи и напреднали специалисти в интернет маркетинга.
  • За компании, които искат да разработват свои собствени SEO и SEM (Маркетинг за търсачки) дейности.
  • За собственици на малък и среден бизнес, които искат да придобият умения, за да контролират ефективността на кампаниите си.

 

 Официален сайт >>