Принципи и стратегии за продажби на европейски пазари | Seminari.bg
MaxiNet  | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | Имейли | Счетоводство | Психолози Ресторанти

 

Принципи и стратегии за продажби на европейски пазари

Мениджмънт | Търговски умения

Мениджмънт
09. 04 2016 - 09. 04 2016

гр.София, Парк Хотел Витоша

Свободни места: 15
Програма: 9:00-10:30 Вашите цели? Вашият пазар? Вашите клиенти? Идеален профил на бъдещия Ви клиент? Принципи и особености на корпоративната комуникация в EU
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при повече от 3 записани 5% на участник
Цената включва: кафе-паузи, материали и сертификат

Програма:

9:00-10:30

Вашите цели? Вашият пазар? Вашите клиенти?
Идеален профил на бъдещия Ви клиент?
Принципи и особености на корпоративната комуникация в EU


10:30-10:45 - Кафе пауза

10:45-12:30

Кои са ключовите етапи в процеса на взимане на решение за закупуване на европейския корпоративен клиент?
Какво е Лийд Мениджмънт?
Какво е BANT скоринг на потенциални клиенти и управлението им в CRM среда?
Техники за изграждане на маркетингови послания с уникална добавена стойност 
Защо потенциалните клиенти да изберат да работят с Вас?
Как партньорството с Вас ще помогне на техния бизнес? 
Защо някой ще купи това, което искате да продадете?
Кой проблеми на бъдещите клиенти решавате с Вашия продукт или услуга?
Кои са вашите конкуренти? С какво се различавате от тях?


12:30-13:30 - Обяд

13:30-15:00

Стратегии за навлизане на международните пазари 
Източници на маркетингови бази данни
Анатомия на маркетинговия имейл (персонализация, структура, съдържание, CTA)


15:00-15:30 - Кафе пауза

15:30-17:00

Стратегии за успеши преговори по телефон
Структура на успешния разговор по телефон
Изкуството да задаваш правилните въпроси за успешно проключване на сделки