Умения за продажби и обслужване по телефона | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | ИмейлиПсихолози Ресторанти

 

Умения за продажби и обслужване по телефона

Търговски умения | Личностно развитие | Обучение

Търговски умения
18. 06 2016 - 18. 06 2016

София, Парк Хотел Витоша

Орлин Митушев
Свободни места: 15
Целева група: Служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж.
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при повече от 3 записани 5% на участник
Цената включва: кафе-паузи, материали и сертификат

Целева група: 

Служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж.

Цели:

Участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на работа във Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите.

Теми:

Следните теми са на разположение по време на обучението:

  • 1.Печелившо поведение по телефона, с активно слушане и правилни въпроси.
  • 2.Чрез компетентност - сигурност в себе си и убеденост в продуктите и услугите, които предлага Вашата фирма.
  • 3.Сценарии за водене на телефонни разговори: с езика на тялото, поздрав и представяне, изграждане на отношения, изучаване на потребностите (въпроси и аргументация), обработка на възражения, приключване на продажбата, след продажбно обслужване.
  • 4.Рекламацията като шанс.
  • 5.Създаване, изграждане и управление на отношенията с клиентите.