Умения за продажби и обслужване по телефона | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | ИмейлиПсихолози Ресторанти

 

Умения за продажби и обслужване по телефона

Категория
31. 03 2018 - 31. 03 2018

София, Парк Хотел Витоша

Орлин Митушев
Свободни места: 15
Целева група: Служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж.
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при повече от 3 записани 5% на участник
Цената включва: кафе-паузи, материали и сертификат

Целева група: 

Служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж.

Цели:

Участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на работа във Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите.

Теми:

Следните теми са на разположение по време на обучението:

1.Печелившото поведение по телефона. Правилните въпроси и активното слушане.

2.Чрез компетентност - сигурност в себе си и убеденост в ползите, които предлага Вашата фирма.

3.Сценарии за водене на телефонни разговори: цел; въведение, съдържание, приключване. Времетраене на разговора.

4. Фази на телефонния разговор: поздрав и представяне, изучаване на потребностите, аргументация, обработка на възражения, приключване на продажбата, допълнителни продажби.

 

Дата: 31-03-2018
Водещ: Орлин Митушев
Място: гр.София, Парк Хотел Витоша

За контакт: 02/ 860 15 77


    Регистрирай се:

    Брой участници:*
    Име и Фамилия:*
    Моля напишете имената на всички участници като отделите със запетая. На кирилица!
    Email:*
    Телефон:*
    Крайна цена:348.00 лв.
    Ако желаете фактура:
    Фирма:
    На кирилица!
    Адрес:
    На кирилица!
    ЕИК:
    ИН по ДДС: