Управление на проекти - Preparation for Success 3 дни; 24 PDUs | Seminari.bg
 

Управление на проекти - Preparation for Success 3 дни; 24 PDUs

Мениджмънт

Мениджмънт
09. 03 2017 - 11. 03 2017
ИНТЕРПРЕД - СТЦ София
Александър Апостолов
По-голяма част от работата, която извършвате, може да бъде организирана като проект. Способността успешно да се дефинира и управлява проект от нещо необичайно доскоро, днес се превръща в ключово умение за много организации. Да се управлява проект не е лесно и много хора не притежават естествени умения да управляват проекти. За щастие, уменията свързани с дефинирането и управлението на проекти могат да бъдат придобити чрез обучение. Разбирането и практикуването на концепциите, разглеждани на семинара, увеличава вероятността за успех на вашите проекти. TenStep е водеща фирма в областта на обучението по управление на проекти. Президентът на TenStep Inc., Том Мокал, е носител на престижната награда на Института за управление на проекти (Project Management Institute) - САЩ, за създаването и популяризирането на продукта TenStep Project Management Process, който е допринесъл значително за „подобряване на глобалното разбиране на управлението на проекти, цикъла на проекта и управлението на хора”. Предварителни изисквания: няма
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
Цената включва: учебни и работни материали, форми за управление на проекти, обяди, кафе-паузи, сертификат

"За мен проведения от Вас курс по управление на проекти беше максимално оползотворено време. Осигурихте ми комфорт на възприемане на малко позната материя и екипна работа."

"Много добре поднесен материал с примери, диаграми и методи."

"Обучението на 100% покри моите очаквания за добре структурирано и полезно презентиране. Сигурна съм, че наученото от курса ще бъде приложено в моята практика."

"Оценявам обучението като проведено на много високо ниво. Беше много полезно за мен и много интересно. Ще използвам наученото в практиката и ще надграждам знанията си."

"Лекторът е експерт в областта и много ясно предаде материала."

"За мен курсът беше много интересен. Материалът беше достъпен, добре представен, лесен за разбиране."

"През 2007 г. преминах обучение на тема "Управление на проекти" с лектор Александър Апостолов. Благодарение на изключителното представяне на материалите и високата компетентност не беше никак трудно наученото да се приложи на практика и да ни направи по-успешни." (януари 2014 г.)

"Упражненията бяха много ценни за усвояването на материала."

"Лекторът представи материала изключително достъпно и рабираемо."

"Обучението беше много полезно и интересно."

"Отлично разработена методология за ефективно придобиване на знания при управление на проекти."

"След проведеното обучние мога да кажа, че получих яснота по въпросите, които имах и за отговори за които се колебаех."


За 116-ти път организираме най-популярния семинар по управление на проекти в България – вече с обновена по-подробна програма!

По-голяма част от работата, която извършвате, може да бъде организирана като проект. Способността успешно да се дефинира и управлява проект от нещо необичайно доскоро, днес се превръща в ключово умение за много организации. Да се управлява проект не е лесно и много хора не притежават естествени умения да управляват проекти. За щастие, уменията свързани с дефинирането и управлението на проекти могат да бъдат придобити чрез обучение. Разбирането и практикуването на концепциите, разглеждани на семинара, увеличава вероятността за успех на вашите проекти.
TenStep е водеща фирма в областта на обучението по управление на проекти. Президентът на TenStep Inc., Том Мокал, е носител на престижната награда на Института за управление на проекти (Project Management Institute) - САЩ, за създаването и популяризирането на продукта TenStep Project Management Process, който е допринесъл значително за „подобряване на глобалното разбиране на управлението на проекти, цикъла на проекта и управлението на хора”.

Предварителни изисквания: няма

Цели
В края на семинара, участниците ще бъдат в състояние да:

  • Разбират и използват обща терминология по управление на проекти
  • Разбират ползата от прилагането на подходящ процес за управление на проекти
  • Дефинират различните аспекти на проекта
  • Създават и поддържат подходящ план за изпълнение на проекта
  • Управляват времето и разходите на проекта
  • Идентифицират и управляват проблемите на проекта
  • Идентифицират и управляват обхвата на проекта
  • Управляват комуникациите на проекта
  • Управляват качеството на проекта
  • Идентифицират и управляват рисковете на проекта

    Участници
  • Ръководители на проекти и членове на екипи, които управляват или работят по проекти
  • Мениджъри, които ръководят ръководители на проекти и наблюдават изпълнението на проекти
  • Клиенти, потребители и всички заинтересовани лица, които участват в проекти

    Съдържание

    ПЪРВИ ДЕН:
  • Основни понятия и концепции в управлението на проекти
    - Характеристики на проекта
    - Основни роли в проекта
    - Отговорности на ръководителя на проекта по отношение на процесите и екипа
    - Роли в екипа по проекта и необходими умения
    - Модел на зрелост на възможностите за управление на проекти (CMM)
    - Големи проекти и програми
    - Казус 1: Структуриране на работата в един или повече проекти
    - Основни елементи и процеси на управлението на проекти
    - Жизнен цикъл на проекта - стартиране, планиране, изпълнение, контрол, приключване
  • Дефиниране на работата
    - Компоненти на дефинирането на проект
    - Обхват
    - Оценки на високо равнище
    - Допускания и рискове
    - Упражнение: Допускания или рискове
    - Подход на проекта
    - Организация на проекта
    - Упражнение: типични роли в проекта
    - Дефиниция на проекта (проектен документ)
    - Казус 2: Дефиниране на проект
  • Създаване на работен план (може да продължи през втория ден)
    - Преглед на изходната информация
    - Създаване на Структура на работата
    - Казус 3: Изготвяне на Структура на работата
    - Оценка на усилията (обема на работата)
    - Казус 4: Оценка
    - Изготвяне на мрежови график
    - Определяне на ресурси
    - Оценка на продължителността и разходите
    - „Настройка” на плана и добавяне на ключови събития

    ВТОРИ ДЕН:
  • Управление на работния план
    - Общи процеси
    - Сигнали за проблеми с продължителността
    - Да върнем проекта обратно в график
    - Сигнали за проблеми с бюджета
    - Да върнем проекта в рамките на бюджета
    - Сигнали за проблеми с човекодните
    - Техники за управление на работния план – толеранси, придобита стойност, критична верига
    - Казус 5: Проблеми с графика и бюджета
  • Управление на проблемите
    - Техники за анализ на проблемите
    - Варианти за решаване на проблемите
    - Форма за поставяне на проблеми
    - Регистър на проблемите
  • Управление на обхвата
    - Дефиниране на обхвата
    - Техники за управление на обхвата
    - Процедури за промяна в обхвата
    - Форма за искане на промяна в обхвата
    - Регистър на промените в обхвата; управленски резултати
    - Казус 6: Управление на обхвата
  • Управление на човешките ресурси
    - Разработване на план за управление на човешките ресурси в проекта
    - Осигуряване на човешки ресурси
    - Измерване на представянето
    - Освобождаване на човешките ресурси

    ТРЕТИ ДЕН:
  • Управление на доставките в проекта
    - Цикъл на доставките
    - Роля на ръководителя на проекта в управлението на доставките
    - Управление на договори
  • Управление на комуникациите
    - Роля на комуникациите
    - Доклад за състоянието
    - Управление на очакванията
    - Отчитане на състоянието
    - План за комуникациите
    - Казус 7: Управление на комуникациите
  • Управление на документацията на проекта
  • Управление на качеството
    - Казусът качество
    - Характеристики на качеството
    - Планиране на качеството, Осигуряване на качеството, Контрол на качеството
    - Техники за контрол на качеството
    - Техники за осигуряване на качеството
    - Уравнение за стойността на качеството
    - Ползи и разходи, свързани с качеството; Измерване на качеството
    - План за качеството, списъци за проверка, критерии за завършеност и съответствие
    - Казус 8: Управление на качеството
  • Управление на риска
    - Характеристики на риска
    - Идентифициране на рисковете
    - Количествен и качествен анализ на рисковете
    - Реагиране на рисковете
    - Контрол на риска
    - Инструменти за управление на рисковете
    - Упражнение – идентифициране на рискове
    - Казус 9: План за управление на риска
  • Измерване на успеха на проекта – ползи от измерването, основни принципи, измерители
  • Оценка в края на семинара

    Семинарът включва упражнения и работа по казус от 9 части, който се разработва в процеса на обучението.

    Продължителност: три дни, 24 учебни часа (24 PDUs за поддържане на сертификат Project Management Professional)


    В цената са включени учебни и работни материали, форми за управление на проекти, обяди, кафе-паузи, сертификат.

    Регистрирай се:

    Име и Фамилия:*
    Брой участници:*
    Имена на участници:
    Oтделете със запетая
    Email:*
    Телефон:*
    Крайна цена:564.00 лв.
    Ако желаете фактура:
    Фирма:
    ЕИК:
    ИН по ДДС:
    Адрес: