Четвърта международна конференция: Успешните комуникации започват отвътре 2010 | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | ИмейлиПсихолози Ресторанти

 

Четвърта международна конференция: Успешните комуникации започват отвътре 2010

Конференция | Човешки ресурси | Маркетинг | Мениджмънт

Конференция
-

Кога: 29 Септември - 1 Октомври, 2010 г.
Къде: Radisson Blu Grand Hotel , зала "Александър" 
Аудитория: Специалисти вътрешни комуникации (Internal Communications), пъблик рилейшънс (PR)и човешки ресурси (HR)
Лектори: Джон Смайт, Шон Трейнър, Светла Симидчиева, Кевин Рък

Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници

 



Кога: 29 Септември - 1 Октомври, 2010 г.
Къде: Radisson Blu Grand Hotel , зала "Александър" 
Аудитория: Специалисти вътрешни комуникации (Internal Communications), пъблик рилейшънс (PR)и човешки ресурси (HR)


 


Акценти от програмата:


 


- Джон Смайт - Защо бизнеса се нуждае от ангажирани служители?


- Шон Трейнър - Ангажиране на служителите в организацията чрез работодателската марка: Интегриран подход


- Светла Симидчиева, Мъндей Инсайт - Ангажираност на служителите в България - от данни и анализи към стратегия и действие


- Кевин Рък - Измерване на ангажираността и защо някой от стандартните инструменти, използвани от вътрешните комуникатори може би не са най-подходящите- Практически казуси от българската практика


- A с гост-лекторите- Апейрон Майсторски Клас - Подбрани съвети за ангажиране на служителите- Apeiron Master class - Създаване на работодателска марка, която ангажира


 


 


 


Програма




9:15 Регистрация


9:50 – 10:00 Добре дошли


10:00 – 10:50 Джон Смайт, Engage for Change, Великобритания – Защо


бизнеса се нуждае от ангажирани служители?


За ангажираността на служителите и нейната роля в успеха на


организацията се говори все по-често. Изследванията през последните


години показват наличието на връзка между високата ангажираност на


служителите и бизнес успеха. В тази презентация Джон ще отговори на


въпросите за това какво точно представлява ангажираността, защо е


важна за организациите и как да създадем необходимите условия, в които


да процъфтява.


10:50 – 11:20 Case study 1


11:20 – 11:40 Кафе пауза


11:40 – 12:30 Шон Трейнър, Über Engagement, Великобритания –


Ангажиране на служителите в организацията чрез


работодателската марка: Интегриран подход


Като цяло организациите се стремят да изпълняват обещанията си –


предизвикателство, което често се състои от това да се сведе до минимум


разликата между това, което организацията прави и това, което казва, че


ще направи. Основавайки се на 25-годишния си опит, Шон отправя


предизвикателство към нарушената работа на корпоративните функции и


представя един нов подход за обединяване на усилията на различните


отдели в организацията. Той показва как чрез ангажирането на служители


около една основна идея може да се заличи разликата между говорене и


правене и да се изгради работодателската марка отвътре.


12:30 – 13:30 Обяд


13:30 – 14:00 Case study 2


14:00 – 14:30 Светла Симидчиева, Мъндей Инсайт - Ангажираност на


служителите в България – от данни и анализи към


стратегия и действие


Светла ще ви разкаже как се е променила ангажираността и нагласите на


служителите през последните години позовавайки се на най-голямата база


данни в България - изследването „Най-добрите работодатели”. Ще


разберете защо ангажираното поведение е ключ към по-добри бизнес


резултати и как да превърнем опита и данните в стратегия и действие.


14:30 – 14:50 Кафе пауза


14:50 – 15:40 Кевин Рък, PR Academy, Великобритания – Измерване на


ангажираността и защо някой от стандартните


инструменти, използвани от вътрешните комуникатори


може би не са най-подходящите


В тази презентация Кевин ще провокира разбирането за ангажираност на


служителите и нейното измерване. Много от стандартните анкетни въпроси,


оценяващи нивото на ангажираност и комуникации се базират на остарели


изследвания и са с изтекъл срок на годност. Вместо това е нужен нов


интегриран модел и нов метод за измерване. Кевин ще разкаже за


изследването, с което се занимава в момента и ще призове специалистите


Вътрешни комуникации и Човешки ресурси към съвместна работа по


изследвания и проекти, които да повишат нивото на ангажираност и


производителност.


15:40 – 16:10 Апейрон изследване


16:10 – 16:40 Case study 3


16:40 – 17:10 Q&A с гост-лекторите (със специалното участие на Ани


Колмън)


17:10 – 17:30 Изводи