АКТУАЛНИ МОМЕНТИ ПО ПРИЛАГАНЕТО НА ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ СЛЕД ИЗМЕНЕНИЯТА от 2012 г. ПРАКТИКАТА НА АОП И КЗК

Счетоводство |

-

Кога: 26 и 27 Септември, 2012
Къде: Слънчев Бряг, хотел РОЯЛ ПАЛАС ХЕЛЕНА ПАРК***** 
Лектори: Петя Николова - държавен експерт в Дирекция „Методология, анализ и контрол на обществените поръчки” на АОП ; Елена Димова - Директор на Дирекция „Обществени поръчки и концесии” в Комисия за защита на конкуренцията ; Александър Александров – член на Комисия за защита на конкуренцията.

Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници

Кога: 26 и 27 Септември, 2012
Къде: Слънчев Бряг, хотел РОЯЛ ПАЛАС ХЕЛЕНА ПАРК***** 
Лектори: Петя Николова - държавен експерт в Дирекция „Методология, анализ и контрол на обществените поръчки” на АОП ; Елена Димова - Директор на Дирекция „Обществени поръчки и концесии” в Комисия за защита на конкуренцията ; Александър Александров – член на Комисия за защита на конкуренцията.


 


 


"АКТУАЛНИ МОМЕНТИ ПО ПРИЛАГАНЕТО НА ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ СЛЕД ИЗМЕНЕНИЯТА от 2012 г. ПРАКТИКАТА НА АОП И КЗК"


хотел РОЯЛ ПАЛАС ХЕЛЕНА ПАРК***** - Слънчев бряг


26, 27, 28 и 29 септември 201


Петя Николова - държавен експерт в Дирекция „Методология, анализ и контрол на обществените поръчки” на АОП


Елена Димова - Директор на Дирекция „Обществени поръчки и концесии” в Комисия за защита на конкуренцията


Александър Александров – член на Комисия за защита на конкуренцията


*****


Семинарът е предназначен за възложители и за участници и изпълнители на обществени поръчки. Ще бъдат разгледани основните моменти от подготовката и провеждането на процедури по ЗОП, както и предварителния контрол и санкциите при констатирани нарушения. Паралелно ще бъдат представени добри и лоши практики при възлагане на обществени поръчки. Изцяло с практическа насоченост, като акцент ще бъде поставен върху прилагането на новите моменти при възлагането на обществени поръчки и при участието в процедури по ЗОП.



Учебна програма


26 септември 2012 г. (четвъртък)


12.30 - 14.00 ч. Обяд и настаняване на участниците


14.00 – 21.00 ч. Свободно време и безплатно ползване на басейн, фитнес


19.00 ч. Вечеря



27 септември 2012 г. (петък)


7.30 – 9.30 ч. Закуска


9.30 – 11.00 ч. Управление на процесите по възлагане на обществени поръчки. Планиране и вътрешни правила. Подготовка на процедурите по ЗОП – обявление, документация. Технически спецификации, критерии за подбор и оценка, методика за комплексна оценка, проект на договор. Видове режими на възлагане в зависимост от стойността. Портал за обществени поръчки - полезна информация. Регистър на обществените поръчки - съдържание и възможности търсене на информация. Образци на документи.


11.00 – 11.15 ч. Кафе пауза


11.15 – 13.00 ч. Обявяване и провеждане на процедурите. Възможност за отстраняване на грешки, пропуски и нарушения чрез решение за промяна - възможност за намеса на заинтересовани лица. Правила за участие в процедурите за възлагане на обществени поръчки. Доказване на съответствие с изискванията на възложителя – документи и еквивалентни доказателства. Подготовка и подаване на оферта. Разглеждане и оценка на оферти – изисквания и работа на комисията. Договор – сключване и изменение. Особености при възлагане на обществени поръчки в областта на отбраната и сигурността.


Лектор: Петя Николова


13.00- 14.00 ч. Обяд в р-та на хотела


14.00- 15.00 ч. Особености при възлагане на поръчки, финансирани със средства от фондовете на ЕС – предварителен контрол. Често допускани грешки и нарушения, констатирани при осъществяване на предварителен контрол от АОП. Разглеждане на примери и казуси. Дискусия.


15.00 – 15.15 ч. Кафе пауза


15.15- 16.15 ч. Процедури на договаряне без обявление – основания, изисквания за законосъобразност.  Често допускани грешки и нарушения, констатирани при осъществяване на предварителен контрол от АОП. Разглеждане на примери и казуси. Дискусия.


Лектор: Петя Николова


16.30- 21.00 ч. Свободно време и безплатно ползване на басейн, фитнес


19.00 ч. Вечеря


28 септември 2012 г. (петък)


7.30 – 9.30 ч. Закуска


10.00- 11.00 ч. Отражение на промените в реда за провеждане на процедурите върху обжалването. Критерии за подбор и показатели за оценка на офертите. Правила за участие на обединения и подизпълнители. Работа на комисията за провеждане на процедурата. Контрол върху работата на комисията за провеждане на процедурата от страна на възложителя.


11.00 – 11.15 ч. Кафе пауза


11.15 – 13.00 ч. Промени в ЗОП по отношение на обжалването на актовете на възложителите.


Предмет на обжалване. Момент, от който започва да тече 10-дневния срок за обжалване в зависимост от обжалвания акт. Лица, които могат да обжалват актовете на възложителите. Правомощия на КЗК. Алтернативни санкции.


Лектор: Елена Димова


13.00- 14.00 ч. Обяд в р-та на хотела


14.00- 15.00 ч. Примери от практиката на КЗК. Наличие на правен интерес за обжалване. Обхват на извършваната от КЗК проверка.


15.00 – 15.15 ч. Кафе пауза


15.15- 16.15 ч. Примери от практиката на КЗК. Съществени и несъществени нарушения;


- често допускани нарушения при откриването, провеждането и прекратяването на процедурата.


Лектор: Александър Александров


16.30- 21.00 ч. Свободно време и безплатно ползване на басейн, фитнес


19.00 ч. Вечеря


*****


Цена за участие в семинара в двойна стая: 398 лв. (крайна цена)



Долащане за настаняване в единична стая: 28 лв.



Цената  включва:



- 3 нощувки в двойна/единична стая на база ALL inclusive


- Ползване на открит и закрит басейн- шезлонг и чадър при басейна и на плажа


- Открит паркинг и безжичен интернет на лоби бара


- Ползване на фитнес зала


- Застраховка и курортна такса



- Обучение и персонални консултации с лекторите


-Сертификат за участие в семинара.



Цената не включва:


· лични разходи - фризьорския салон, пране и гладене, казиното, румсървис


· закрит гараж- 10 лв. първи ден, 6 лв. всеки следващ ден


· интернет с кабел в стаята- 10 лв. първи ден, 6 лв. всеки следващ ден



*****


За да заявите участие, моля, попълнете бланка /формуляр/
(ако имате рекламен агент- посочете неговия код) или може да изпратите в свободен текст на електронната ни поща:


office@tbm-bg.com Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.



Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:



15 август 2012 г.


Плащането може да извършите чрез банков превод до:
ТБМ КОНСУЛТИНГ  ЕООД
Банка: ПРОКРЕДИТБАНК АД
BIC: PRCBBGSF
Сметка: BG 29PRCB92301034794514



Допълнителна информация по всички въпроси, свързани с обучението, можете да получите на телефони:
0889 41 60 48 или 898 994 255